יום שלישי, 29 בדצמבר 2015

מה חשוב לדעת לפני שמכניסים את הכלב לפנסיון?

אם אתם עומדים להיעדר מהבית לתקופה ארוכה יחסית ,אחד הפתרונות הטובים ביותר עבור הכלב שלכם, הוא שהות בתוך פנסיון. בתוך פנסיון לכלבים, הכלב יכול לשחק עם כלבים נוספים, ליהנות מאוכל טוב, ולקבל טיפול מסור במיוחד. אולם, לא כל פנסיון הוא בהכרח טוב וברמה גבוהה כפי שאתם מצפים. יש כמה פרמטרים שכדאי לבחון לעומק, לפני שאתם בוחרים בפנסיון כזה או אחר.

 אז מה נבחן??

       ההכשרה של הצוות - קודם כל, כדאי לוודא שהצוות בפנסיון באמת מוכשר לבצע את המלאכה! כשאתם בוחרים פנסיון לכלבים בצעו תחקיר מקיף לצוות במקום - האם מדובר על אנשים עם ניסיון מעשי בעבודה עם כלבים? מהי ההסמכה הפורמלית שלהם בתחום? נסו גם לחפש את שמם בגוגל ובמנועי חיפוש, ולוודא ששמם לא נקשר בשערוריות שונות - וכך תוכלו לוודא שהצוות באמת ענייני ומסור.
       החדרים של הכלבים - כמו שבבתי המלון יש לנו חדרים, כך גם בתוך פנסיון לכלבים ישנם חדרים עבור הכלבים. חובה לוודא שהם מספיק גדולים עבור הכלב שלנו - במיוחד אם יש לנו כלב גדול יחסית, והוא זקוק למרחב גם בשעות המנוחה שלו. יש לוודא כי כל כלב מקבל את המרחב הפרטי שלו. יהיו מספיק שעות למשחק משותף - כלב צריך לפעמים להיות גם בסביבתו הפרטית.
       טיולים ומשחקים - כמובן שזה פרמטר חשוב מאד לבחירת פנסיון לכלבים ! אל תשכחו שכל כלב זקוק לטיול, ואנחנו לא מדברים רק על סיבוב בחצר של הפנסיון. מדובר על טיולים של ממש, על פעילויות של כל הכלבים ביחד, על משחקים שונים עם הכלבים, ועוד. הדבר ממריץ מאד את האנרגיה של הכלב שלכם, ועוזרת לו ליהנות מהשהות בפנסיון.
       פיקוח וטרינרי - זה עוד סעיף חשוב מאד. ודאו שתמיד קיים פיקוח וטרינרי הדוק על הפנסיון, כולל על תנאי המחיה, התברואה והניקיון במקום, האוכל והשתייה שהכלבים מקבלים, ועוד.

ואז אתם נוסעים בראש שקט

אחרי שבוחנים את כל הסעיפים הללו, אתם יכולים להיות רגועים לגמרי. אתם יכולים לצאת לחופשה שלכם ולהתפנות לעיסוקיכם בראש שקט - הכלבים שלכם נמצאים בתוך פנסיון מעולה ומקצועי, והם כמובן ישמחו לקבל את פניכם בחזרה, כשהם בריאים, חייכניים ונינוחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה